Samsung w temacie Oskarów 2018 mówi „Make something big”

napisał(a) Agnieszka Indyk - Marzec 05

Samsung w temacie Oskarów 2018 mówi „Make something big”

Oskary 2018 już w nocy z 4 na 5 marca! Ogólnoświatową burzę oskarową wykorzystał Samsung, który wydał właśnie spot reklamowy o tej tematyce. Stanowi ona część kampanii „Do what you can not”. Celem jest zwrócenie uwagi na telefony S9 i S9 Plus wyposażone w nowoczesne narzędzia.

Krótki filmik, powstał z udziałem dwóch nominowanych do Oscara kobiet, Dee Rees i Rachel Morrison, które zostały docenione za pracę nad filmem „Mudbound”. Rees jest pierwszą czarną kobietą, która otrzymała nominację za najlepiej zaadoptowany scenariusz. Natomiast Morrison jest pierwszą kobietą, która kiedykolwiek otrzymała nominację w kategorii operatorskiej.
Spot zaczyna się od scen z dwoma kobietami, które trzymając nowego Samsunga w dłoni, chcą zrobić coś wyjątkowego, ale nie są pewne, od czego zacząć. Z pomocą pojawia się grupa celebrytów i wpływowych osób. Swoją postawą i osiągnięciami, zachęcają do podjęcia ryzyka i zrobienia czegoś, co wydaje się niemożliwe- „ Make something big”.

Dipanjan Chatterjee, wiceprezes i główny analityk marek Forrester uważa, że temat odwagi w działaniu to nic nowego. Powołując się na słowa Steve’a Jobsa, który już w 1997 roku stwierdził „Think Different” mówi -„wszyscy jesteśmy tacy sami, ponieważ wszyscy chcemy być inni.”

Dodaje, że Samsung osiągnął zwycięską passę, po tym co mogło być największą porażką dla marki. Od telefonów, które się podpalały, do pralek, które podobno szkodzą swoim właścicielom, do zamieszania w skandal korupcyjny w Korei Południowej. Mimo to, marka zdołała jakoś wyjść na szczyt  i wygenerować rekordowy zysk, kierując się w działaniu hasłem: „Do what you can not”.


Źródło 1

Źródło 2

Top