Premiera i oczekiwany dizajn Galaxy Note 9

napisał(a) Przemysław Zdebski - Czerwiec 12

Premiera i oczekiwany dizajn Galaxy Note 9

Od premiery jednego z najlepszych odsłon Galaxy Note minęło niespełna 4 lata. Od tej pory Samsungowi nie udało się wprowadzić na rynek urządzenia, które zostałoby tak dobrze przyjęte przez wiernych fanów smartfona z dołączanym rysikiem. W sieci coraz więcej słyszy się o kolejnym przedstawicielu linii Galaxy Note. Jednak czy dziewiąta odsłona przełamie kiepską passę poprzedników?


Powołując się na raport opublikowany na stronie Bloomberg, premiera Galaxy Note 9 ma nastąpić 9 sierpnia. Jest to o tyle ciekawe, cze ubiegłoroczny model pojawił się dokładnie dwa tygodnie później (23 sierpnia 2018 roku). Wydarzenie ma mieć miejsce w Nowym Jorku. Czego powinniśmy się spodziewać?

Note 9

Według zapewnień Galaxy Note 9 zagwarantuję pojemniejszą baterię, udoskonalony aparat oraz szybszy procesor. Jednak czy to wystarczy, aby stać się hitem sprzedaży, zwłaszczazwłaszcza że konkurencja nie śpi, a Note 9 wygląda mi na odgrzewany kotlet. Jednak premiera nowej notatki w takiej konfiguracji ma i swoje dobre strony. Cena Galaxy Note 8 drastycznie spadnie, a to wciąż bardzo dobry telefon.

Może chociaż inny dizajn?

Na kanale 91Mobiles pojawił się materiał wideo, który dokładnie prezentuję oczekiwany wygląd Galaxy Note 9. Nie oczekujcie dużych zmian. Wprawne oko dostrzeże parę kosmetycznych modyfikacji, natomiast główną różnicą względem Note 8 jest delikatnie cieńsza bryła (0,2 mm). Chociaż nie są to oficjalne informację, to prawdopodobieństwo, że właśnie tak będzie się prezentował Galaxy Note 9, jest duże. Oby tylko czytnik linii papilarnych był nieco niżej, ponieważ obecny układ może utrudniać dostęp w przypadku małych dłoni.

Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuję się Note 9 na nieoficjalnych renderach.

Na nowego Note czekają dwa typy ludzi — ci którzy są technologicznymi maniakami i wymieniają telefon co roku oraz ci, którzy liczą na wyraźne obniżki cen zeszłorocznego modelu. Nie oszukujmy się, Note 9 będzie marketingowym zapychaczem w portfolio Samsunga. Jedynym wyjściem z tej sytuacji jest zaprezentowanie czegoś zupełnie nowego, czego nie było w Note 8. Uważam, że zaprezentowanie Note 9 z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych znacząco poprawiłoby stosunek opłacalności zakupu względem Note 8. Jednak według źródeł branżowych na taki skaner będziemy musieli poczekać, ponieważ Koreańczycy jeszcze dopracowują tę technologię.

Źródło: 1

Top